IRODAVEZETŐ ASSZISZTENS
pozícióba.
Feladatok:
- Általános irodavezetői feladatok ellátása, az iroda működésének proaktív támogatása
- Vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása, központi telefonok, levelek kezelése
- Iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések)
- Irodaszerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, szervezése (irodai forgóeszköz nyilvántartása, beszerzése; irodai munkaeszközök javíttatása, pótlása).
- Magyar és külföldi partnerekkel adminisztrációs feladatokkal kapcsolatos ügyintézés ellátása
- Lóútlevél kiadással kapcsolatos adminisztráció
- Rendezvények szervezésében való közreműködés
Elvárások:
- Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció
- Nagyfokú precizitás
- Jó szervező és probléma megoldó képesség
- Kiváló kommunikációs és priorizáló képességek
- Önálló munkavégzés
- KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny
- Angol vagy német nyelvtudás (középfok)
- Office magas felhasználói szintű ismerete (elsősorban: Word, Excel)
Előny:
- B kategóriás jogosítvány, saját autó
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Változatos, sokrétű feladatok,
- Modern irodai környezet,
- Versenyképes fizetés+juttatások
- Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.
A munkavégzés helye: Budapest, VIII, Nemzeti Lovarda
Munkaidő: heti 40 óra
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel a nettó bérigény megjelölésével lehet a sportlotenyesztok@gmail.com email címre május 20.-ig.
Munkavégzés kezdete: 2021. június 1.
Próbaidő: 3 hónap
Related Posts