IRODAVEZETŐ ASSZISZTENS

pozícióba.

Feladatok:

  • Általános irodavezetői feladatok ellátása, az iroda működésének proaktív támogatása
  • Vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása, központi telefonok, levelek kezelése
  • Iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések)
  • Irodaszerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása, szervezése (irodai forgóeszköz nyilvántartása, beszerzése; irodai munkaeszközök javíttatása, pótlása).
  • Magyar és külföldi partnerekkel adminisztrációs feladatokkal kapcsolatos ügyintézés ellátása
  • Lóútlevél kiadással kapcsolatos adminisztráció
  • Rendezvények szervezésében való közreműködés

Elvárások:

  • Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció
  • Nagyfokú precizitás
  • Jó szervező és probléma megoldó képesség
  • Kiváló kommunikációs és priorizáló képességek
  • Önálló munkavégzés
  • KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny
  • Angol vagy német nyelvtudás (középfok)
  • Office magas felhasználói szintű ismerete (elsősorban: Word, Excel)

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány, saját autó
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Változatos, sokrétű feladatok,
  • Modern irodai környezet,
  • Versenyképes fizetés+juttatások
  • Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.

A munkavégzés helye: Budapest, VIII, Nemzeti Lovarda

Munkaidő: heti 40 óra

 Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel a nettó bérigény megjelölésével lehet a sportlotenyesztok@gmail.com email címre május 20.-ig.

 Munkavégzés kezdete: 2021. június 1.

Próbaidő: 3 hónap

 

 

Related Posts